.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدرسه و خانواده باید در کنار هم باشند
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدرسه باید در کنار خانواده و خانواده هم در کنار مدرسه باشد تا با همکاری هم فرزندانی شایسته تربیت و به جامعه تحویل داده شود.

به گزارش شمال نیوز، زنگ ایثار و مقاومت پیش از ظهر امروز 31 شهریور در جشن شکوه‌ها در مدرسه حضرت رقیه (س) ساری نواخته شد.

در این مراسم که برای کلاس اولی‌ها برگزار شد، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، رئیس شورای شهر ساری، بخشدار مرکزی ساری، ئیس آموزش و پرورش ناحیه یک و دیگر مسؤولان شهرستانی و خانواده‌های دانش‌آموزان حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس که برای ارتقا و آبادی ایران اسلامی تلاش کردند، گفت: با توکل به خدا سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنیم و امیدواریم دانش‌آموزان مازندرانی در سال تحصیلی جاری موفقیت‌های ارزنده‌ای در حوزه‌های علمی کسب کنند.

سید علی قاسمی اظهار کرد: امیدوارم در سال تحصیلی جاری با همکاری مدرسه و انجمن اولیا و مربیان بتوانیم دانش‌آموزان شایسته و فرهیخته‌ای به کشور تحویل دهیم.

وی تربیت دانش آموزان را موضوعی مشترک میان مدرسه و خانواده دانست و افزود: مهم‌ترین مسئله هر خانواده‌ای فرزندان آن خانواده است و بزرگ‌ترین مسئله هر مدرسه، تربیت و آموزش صحیح دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: مدرسه باید در کنار خانواده و خانواده هم در کنار مدرسه باشد تا با همکاری هم فرزندانی شایسته تربیت و به جامعه تحویل داده شود.

*اجرای طرح پویا در 60 مدرسه ساری

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری نیز در این مراسم، اظهار کرد: نخستین روز مدرسه برای همه پرخاطره و ماندنی است و نخستین معلم هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود.

حامد دیانی با بیان اینکه طرح حیات پویا در 60 مدرسه ساری اجرا شد، افزود: شعار پروژه مهر امسال «مدرسه زیبا، دانش‌آموز پویا» است.

جشن شکوفه‌های امسال با نخستین‌روز هفته دفاع مقدس مقارن شد که به همین مناسبت سید احمد اسدی فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی که دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی است در این مراسم شرکت کرد.

سید احمد اسدی در سخنانی کوتاه شروع سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان حاضر در جشن تبریک گفت و از آنها خواست تا در راه تحصیل تلاش کنند.

در پایان آیین جشن شکوفه‌ها در دبستان حضرت رقیه (س) ساری زنگ ایثار و مقاومت توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی فرزند شهید مدافع حرم نواخته شد.

 110 دانش‌آموز دختر و پسر کلاس اولی در مدرسه حضرت رقیه (س) ساری در دو نوبت صبح و عصر شروع به تحصیل کردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.